Taula_CatalanaEl pasado 26 de junio la Taula Catalana per Colòmbia presentó ante la Comisión de Acción Exterior del Parlament de Catalunya el informe: «Asedio a las comunidades: Los impactos de una empresa catalana, Grup TCB, en Buenaventura, Colombia». Invitamos a descargarse el informe y a conocer los resultados de la investigación realizada. Próximamente estará disponible en nuestra página web la versión en catalán.

En esta comparecencia parlamentaria participaron también 2 miembros de la delegación de Buenaventura que visitó Cataluña durante esos días: el obispo de Buenaventura, Monseñor Epalza, y el senador de la República de Colombia Alexander López quienes dieron a conocer la crítica situación humanitaria y de violación de los derechos humanos existente en la ciudad portuaria de Buenaventura.

Esta comparecencia puede visualizarse en el canal de Parlamento: http://bit.ly/1NuON1o

Además del obispo y el senador, la delegación estuvo conformada por Leyla Andrea Arroyo representante del Comité Inter-Organizacional de Buenaventura y del Proceso de Comunidades Negras, y por Rocío del Pilar Segura, líder comunitaria de la Comuna 5 de Buenaventura.

Asimismo, la delegación participó en las Jornadas: “Qué marca Barcelona? Inversiones catalanas en el exterior. El caso de Buenaventura, Colombia”, que se celebraron el 26 y 27 de junio en la ciudad de Barcelona organizadas por Lafede.cat y la Taula.

En los siguientes links pueden encontrar las grabaciones de los 2 días de jornadas y las presentaciones completas de las personas delegadas:

https://youtu.be/LITdlRhSc4w

https://youtu.be/2fdibsO7VUY

Agradecemos su difusión

———-

El passat 26 de juny la Taula Catalana per Colòmbia va presentar davant la Comissió d’Acció Exterior del Parlament de Catalunyal’informe: «Setge a les comunitats: Els impactes d’una empresa catalana, Grup TCB, a Buenaventura, Colòmbia». Convidem a descarregar l’informe i a conèixer els resultats de la recerca realitzada. Pròximament estarà disponible al nostre web la versió en català.

En aquesta compareixença parlamentària van participar també 2 membres de la delegació de Buenaventura que va visitar Catalunya durant aquests dies: el bisbe de Buenaventura, Monsenyor Epalza, i el senador de la República de Colòmbia Alexander López qui van donar a conèixer la crítica situació humanitària i de violació dels drets humans existent a la ciutat portuària de Buenaventura.

Aquesta compareixença es pot visualitzar al canal de Parlament:http://bit.ly/1NuON1o

A més del bisbe i el senador, la delegació va estar conformada per Leyla Andrea Arroyo representant del Comitè Inter-Organitzacional de Buenaventura i del Procés de Comunitats Negres, i per Rocío del Pilar Segura, líder comunitària de la Comuna 5 de Buenaventura.

Així mateix, la delegació va participar en les Jornades: «Quina marca Barcelona? Inversions catalanes a l’exterior. El cas de Buenaventura, Colòmbia «, que es van celebrar el 26 i 27 de juny a la ciutat de Barcelona organitzades per Lafede.cat i la Taula.

En aquests links poden trobar les gravacions dels 2 dies de jornades i les presentacions completes de les persones delegades:

https://youtu.be/LITdlRhSc4w

https://youtu.be/2fdibsO7VUY

Agraïm la seva difusió

Compartir